Autor Wiadomość
Gość
 Post Wysłany: Sob 9:56, 20 Maj 2006    Temat postu:

|KoUA| Jedi Academy Clan, klanówki, porady, zabawy klanowe - zapraszamy
|KoUA| Jedi Academy Clan, klanówki, porady, zabawy klanowe - zapraszamy
|KoUA| Jedi Academy Clan, klanówki, porady, zabawy klanowe - zapraszamy
Redian
 Post Wysłany: Sob 21:52, 21 Maj 2005    Temat postu:

heh no dobrze ... ale sumujac to Ty miales racje co do budynkow a ja co do speed sima Smile
sayrax19
 Post Wysłany: Sob 20:27, 21 Maj 2005    Temat postu:

dobra masz racje Smile pozostawmy ten temat
Redian
 Post Wysłany: Sob 20:25, 21 Maj 2005    Temat postu:

w kontaktach jest , no ale ja mam a co za problem 1 klikniecie i juz wprowadzasz dane , latwiej niz na maila wysylac , no i szybciej
sayrax19
 Post Wysłany: Sob 20:20, 21 Maj 2005    Temat postu:

podaj mi twoj adres pocztowy (e-mail oczywiscie) to wysle Smile
Redian
 Post Wysłany: Sob 20:18, 21 Maj 2005    Temat postu:

a dasz rade speed sima tutaj zamiescic ? watpie Razz
sayrax19
 Post Wysłany: Sob 19:44, 21 Maj 2005    Temat postu:

takie podejscie to ja rozumiem Cool Smile
BRaTeK_tg
 Post Wysłany: Sob 19:38, 21 Maj 2005    Temat postu:

A ja szczerze powiem, że wolę to tu przeczyać niż chodzić po stronach:P
Redian
 Post Wysłany: Sob 17:27, 21 Maj 2005    Temat postu:

nie , jesli przed podaniem linku wpisujesz zawartosc strony do ktorej on prowadzi Smile
sayrax19
 Post Wysłany: Sob 17:24, 21 Maj 2005    Temat postu:

no wiesz latwij jest to podac niz jakby mial kazdy wchodzic na ta strone Smile
Redian
 Post Wysłany: Sob 17:13, 21 Maj 2005    Temat postu:

hieh krocej by bylo poprostu link wkleic Very Happy

No to ja tez cos dam 2 linki do speed simow (jeden download , a drugi dziala przez przegladarke):

Internetowa wersja:
http://ciapek.uci.agh.edu.pl/~robxt/ogame/dragosim.html

Ale lepszy jest programik link z forum oGame.pl gdzie mozna pobrac ten program:

http://sourceforge.net/projects/speedsim
sayrax19
 Post Wysłany: Sob 17:11, 21 Maj 2005    Temat postu:

no wiesz w koncu smietnik no ale moze sie to komus przydac Smile
Redian
 Post Wysłany: Sob 17:03, 21 Maj 2005    Temat postu:

a to poco ? Very Happy
sayrax19
 Post Wysłany: Sob 16:59, 21 Maj 2005    Temat postu: Cennik na ogame

Budynki cywilne
Współczynnik przy budynku (x) oznacza ile razy więcej bedzie kosztował kazdy następny poziom.
Cena każdego budynku rozpisana jest w następujący sposób: Metal:Kryształ:Deuterium

Kopalnia metalu (1,5) - 60:15:0
Kopalnia kryształu (1,6) - 48:24:0
Wytwornia deuteru (1,5) - 225:75:0
Elektrownia słoneczna (1,5) - 75:30:0
Elektrownia fuzyjna (1,Cool - 900:360:180
Fabryka robotów (2) - 400:120:200
Fabryka nanitów (2) - 1000000:500000:100000
Stocznia statków kosmicznych (2) - 400:200:100
Magazyn metalu (2) - 2000:0:0
Magazyn kryształu (2) - 2000:1000:0
Zbiornik deuterium (2) - 2000:2000:200
Laboratorium badawcze (2) - 200:400:200
Magazyn rakiet (2) - 20000:20000:1000
Baza księżycowa (2) - 20000:40000:20000
Falanga czujników (2) - 20000:40000:20000
Teleporter (2) - 2000000:4000000:2000000

Budynki obronne
Cena każdego budynku rozpisana jest w następujący sposób: Metal:Kryształ:Deuterium

Wyrzutnia rakiet - 2000:0:0
Lekkie działo laserowe - 1500:500:0
Cięzkie działo laserowe - 6000:2000:0
Działo Gaussa - 20000:15000:2000
Działo jonowe - 2000:6000:0
Wyrzutnia plazmy - 50000:50000:30000
Mała powłoka ochronna - 10000:10000:0
Duża powłoka ochronna - 50000:50000:0
Przeciwrakieta - 8000:0:2000
Rakieta międzyplanetarna - 25000:5000:20000

Statki kosmiczne
Cena każdego statku rozpisana jest w następujący sposób: Metal:Kryształ:Deuterium

Mały transportowiec - 2000:2000:0
Duży transportowiec - 6000:6000:0
Lekki myśliwiec - 3000:1000:0
Ciężki myśliwec - 6000:4000:0
Krążownik - 20000:7000:2000
Statek wojenny - 40000:20000:0
Statek kolonizacyjny - 10000:20000:10000
Recykler - 10000:6000:2000
Sonda szpiegowska - 0:1000:0
Bombowiec - 50000:25000:15000
Satelita słoneczny - 0:2000:500
Niszczyciel - 60000:50000:15000
Gwiazda Śmierci - 5000000:4000000:1000000

Badania
Współczynnik przy badaniu (x) oznacza ile razy więcej bedzie kosztował kazdy następny poziom.
Cena każdego badania rozpisana jest w następujący sposób: Metal:Kryształ:Deuterium

Technika szpiegowska (2) - 200:1000:200
Technika komputerowa (2) - 0:400:600
Technika bojowa (2) - 800:200:0
Technika ochronna (2) - 200:600:0
Opancerzenie statków (2) - 1000:0:0
Technika energetyczna (2) - 0:800:400
Technika nadprzestrzenna (2) - 0:4000:2000
Napęd spalinowy (2) - 400:0:600
Napęd impulsowy (2) - 2000:4000:600
Napęd nadprzestrzenny (2) - 10000:20000:6000
Technika laserowa (2) - 200:100:0
Technika jonowa (2) - 1000:300:100
Technika plazmowa (2) - 2000:4000:1000
Technika grawitonów - 300000 energii na planecie (odkrycie natychmiastowe)

liczby w nawiasach symbolizuja ile razy wiecej bedzie kosztowac nastepny poziom


Solaris phpBB theme/template by Jakob Persson
Copyright © Jakob Persson 2003



Powered by phpBB © 2001,2002 phpBB Group